söndag 14 juni 2009

Trött


Igår var vi bortbjudna till några vänner så då fick man klä upp sig lite. Under helgen har man bara gått i mysbyxor, så av med dem och på med den blåa saken.
Vi hade det jättetrevligt, men redan vid 20 började jag gäspa och när jag väl börjat så kunde jag inte sluta. Gubben var ju på företagsfest i fredags och jag kunde inte somna förrän han kom hem, sen skulle han ju äta så man kom i säng sent och det märktes igårkväll.

Vid 22 gick vi hem, för gubben började jobba kl 08 imorse. Själv fick jag sovmorgon, till 10:50, så länge har jag inte sovit de senaste månaderna. Men bara nån minut efter jag vaknat fick jag ett sms och sen ringde han, han hade tappat bort plånboken.Så jag fick gå runt och leta. Man blev ju bara lite orolig. Men jag hittade dem i ett par byxor så nu kan man andas ut igen.

Datorn gick inte att starta igår, men på 5e försöket gick det idag, så nu kan jag bli road en stund, för A slutar inte förrän kl 20 ikväll.
Nästa gång jag kommer att skriva blir det nog på en bärbar *hoppas hoppas*!!

2 kommentarer:

Ellen sa...

Svar: ja fota är hur skoj som helst, maste bara lära mig mer först innan jag far till sana fina bilder!

Ellen sa...

Svar: Ja jag far träna och träna. Tycker mina blobilder blir helt ok med den kameran jag har nu. Men de kan saklart bli bättre!