fredag 12 juni 2009

Macro fotografering

Efter regn kommer solsken. Idag stämde det in perfekt. Molnen började att skringra sig och värmen och solen kom. Perfekt att ta fram kameran. Hittade en massa småkryp bland grannens blommor. För att se närmare kan ni trycka på bilderna. Jag ser mer och mer fram emot sommaren som kommer.

Datorn vägrade fungerar imorse och A är på företagsfest, så jag trodde att jag skulle bli sysslolös ikväll, men som en räddande ängel kom grannen. Dom hade hyrt "Australia" (med Nicole Kidman & Hugh Jackman) så vi hade en tjejkväll med Cola & popcorn. Filmen var väldigt sevärd, så se den om ni kan.
När grannen gått tänkte jag testa en sista gång för ikväll att starta datorn och den startade direkt. Man blir ju tokig, men jag klagar inte, nu får jag iaf läsa ikapp allt jag missat :)


Idag skulle vi ha köpt en bärbar dator, men det gick inte, så vi måste vänta tills på måndag. Man får hoppas att denna dator vill starta om fram tills dess.
Grannen hjälpte mig att fixa lite mer musik till mobilen så nu kan man roa sig lite mera också.
Tog lite fler bilder, men det visar jag en annan gång.
Den som väntar på något gott......

2 kommentarer:

Ellen sa...

Men OJ vilka fina bilder1 Jag vill ocksa kunna ta sana bilder ju.

Ellen sa...

Har bara en vanlig digitalkamera än sa länge, men jag far nog ta och skaffa mig en sytemkamera sa smaningom!