fredag 26 juni 2009

Lunchdejt




Värmen håller i sig och jag njuter för fullt. Idag planerade vi in en lunchdejt på stan. Valde en av båtarna vid älven. Det var hur underbart som helst och maten var god.
När vi var klar på stan gick vi och hyrde filmer. Vi får besök ikväll av vår kompis J, hans flickvän ska träffa några kompisar så han fick håll sig borta, och då fick han komma hit. Han bjuder på köttet och vi står för det andra. Vi ská se Wallander-skulden och då man får hyra 3 för 120:- valde jag Babymama & The housebunny, typiskt migfilmer hehe. Men vem har tid att slå på tvn nu då det är såhär varmt??



Jag älskar den här tröjjan. Lyllos gubben som kan ha den :) Jag hittade den på Carlings förra året.




Då det är såhär fint väder fick kameran följa med, man har ju inte brist på bilder om man säger så. Bilden här nere som ska föreställa en blomma, var första gången jag såg den idag.Sen har väl ingen missat dagens nyheter om Michael Jacksons död? Alla bloggar om det. Mycket tragiskt. Han var alldeles för ung (men sewn levde han kanske inte så som han borde but who am i to judge?).

Sverige spelar fotboll ikväll så den ska man ju se. Men jag är mest nyfiken på hur det gick för systerdottern i henne cup idag ;)!!

1 kommentar:

Södralycke sa...

Låter härligt, perfekt sommaraktivitet :) Vi var på sommarfest i går med makens jobb och i kväll blir det grillfest hos kompisar. Känns skönt att man hinner vara lite social igen nu när utbildningen är över. Nåt längre sommarlov blir det inte för jag fick helt oväntat ett semestervik och ska börja nästa vecka, men det ska bli kul det med!

Trevlig helg! Kram Johanna