torsdag 11 juni 2009

Avslutning


På begäran av min mor kommer här en bild på hur jag såg ut idag på avslutningen. Sista dagen på praktiken är nu avklarad. Hade lockat håret men efter att ha stått ute i en timme med lite duggregn så blev lockarna inte lika fina, men vad gör det? Fick mycket komplimanger av barnen, som tyckte att jag var jättefin (många av pojkarna sa det hehe).
så då var det nog så :)!



Efter alla sagt hejdå gick jag en sväng på stan. Har försökt att undvika det i så stor mån som möjligt, men nu smet jag in på Åhlens en stund. Provade säkert 15 plagg och klänningen på bilden blev jag kär i, men jag skulle behöva en mindre storlek och den storleken fanns inte där så jag får leta när jag kommer hem till mor & far.
Datorn la av igår för att fungera idag igen, men nu är det bara så att den måste in på reparation. Imorgon är vi båda lediga så då ska vi åka och kika på en bärbar.
Ikväll har gubben match så jag funderar på att åka och kika på den. Det är ju inte så att man har annat för sig ;)!

3 kommentarer:

Linnea sa...

Jättefina klänningar! Du är jättesöt.

Camilla sa...

Linnea: tack :) vad hände med din blogg??

Nygammalt sa...

Tjenare Millan!
Ha ha, nu ser jag verkligen hur lik du är pappa i ansiktet! ;-)

Hoppas datakrånglet löser sig. Vi syns snart (vi måste prata lite om presenter).