måndag 8 juni 2009

Promenad


Nu har vi varit duktig, gubben & jag. Vi tog på oss promenadskorna och började traska. Vi gick på en stig som vi inte hade nån aning om vart den förde oss, men sen började vi känna igen oss. Kom nyss hem och vi var ute en 1 timme.

Borde ha tagit med mig kameran (jag lämnade den hemma frivilligt) men nästa gång får den följa med. Är jättetrött i benen nu, så jag ska slänga mig i soffan och vila.
Bilden jag visar istället är en orange tulpan från grannens blomhörna, som jag fotat med macrot.

Såg i tv tablån att det är mera på tvn som intresserar mig ikväll. "Mamas boys" ikväll lär vara full med intriger och massa hemligheter :)!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duktiga ni är! :) Fin bild också.

/Linnea V

Camilla sa...

Linnea: Man får bara hoppas att vi fortsätter att orka att vara duktiga haha..tack tack!