tisdag 16 juni 2009

ska jag eller ska jag inte....??

Väntar nu på att syrran ska komma med bussen, men jag har ännu inte bestämt mig för om jag ska vara vaken och säga hej eller om jag ska lägga mig innan hon kommer. Just nu lutar det åt det första alternativet. Den som lever får se, helt enkelt.

Vädret började spricka upp och efter middagen (som bestod av pölsa och potatis..mmm) tog jag mig en långpromenad. Jag älskar att promenera i mina hemtrakter, här känner jag mig trygg. Och det är så roligt att se allt nytt som har hänt sen senast. Många hus som jag passerade kände jag inte ens igen.
Tog inte med mig nån kamera för jag hade tänkt gå utan att stanna och jag hade musik i mina öron som sällskap, men jag plockade lite blommor en bit från hemmet, så det får jag bjuda på.

Fick höra att L vunnit ytterligare en fotbollscup med sitt lag. Jisses, hon drunknar snart i guld ;)! Hon berättade att hon ville ha nån hängare till alla sina medaljer hehe. You go girl!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket dilemma! ;) Vi har haft lite sol idag, men de sa på vädret att det ska bli regn imorgon igen.

bc.svensk Online sa...

Så där ja...KOllade in nu igen hos dej,lämnar en kråka eller ett par =)
Nu funkar länken till mej..=)
Tack för att du påpekade felet =)
Förstår att du känner dej trygg där,de är ju trots allt "ditt hem" så att säga =)
Ha en bra torsdag =)
Kram C