onsdag 24 juni 2009

sol & värme



Nu känns det verkligen som sommar. Äntligen. Har knappt varit inomhus idag och blomsprutan är min bästa vän i hettan. På så vis slipper man tyna bort av all svett.
Idag har jag varit en sväng på stan, sen mötte gubben upåp mig på Myrorna, där jag skänkte en påse med kläder jag inte längre kan ha.

Sen promenerade vi hem. Har lovat mig själv att börja röra på mig mer och det går helt okej.

När vi kom hem bytte jag om och la mig på en gräsplätt vid sidan om lägenheten. När jag solat klart på ryggen satte vi oss på framsidan och spelade 500. För min del gick det väldigt bra ;)

Hade lite läsning också då VR kom med posten *jippi*,löste deras korsord och drack med den fina rosa muggen från Lagerhaus.Life is good!
Ska snart byta om igen och bege mig till gubbens fotbollsmatch. Sist jag var och kollade var det molnigt,kallt och regnigt. Nu ser det ut att kunna vara klänningväder :)!

Nä nu ska jag passa på och njuta av värmen innan jag ska med bussen!!

4 kommentarer:

Södralycke sa...

Ja nu är det äntligen sommar på riktigt :) Var ett tag sedan jag kikade in här, men nu har jag läst ifatt! Vad duktig du är på att fotografera, jättefina bilder!

Ha det gott i värmen! Kram Johanna

Linnea sa...

Vilken härlig bild. Och vilka härliga sommardagar det har varit :)

åsa sa...

Visst är det härligt väder!!! Vi hörs!

Camilla sa...

Linnea:förhoppningsvis håller det i sig...har du nån ny blogg nu?

åsa:Härligt är bara förnamnet :-)