måndag 8 juni 2009

En komiker kommer till stan



I dagens tidning fick jag se en rolig överraskning, nämligen att Pablo Francisco kommer till stan senare i höst.
Måste fixa biljetterna så snabbt som möjligt så att man får chansen att få gå dit och lyssna. Det lär bli höstens roligaste händelse!
Skrattade jag åt Big Comedy lär jag också göra det åt honom.

Måndag idag och det innebär nya blodprover. Vet inte ens svaret på det jag tog sist,men det får jag väl veta nästa gång jag ska till läkaren (när det nu blir).
Säsongsfinal på Project Runway. Spännande värre, men jag vet iaf vem som kommer att bli 3a, tack vare http://www.tmz.com
Solen skiner idag och det är ingen direkt värme,men det går ju åt rätt håll iaf.

Bara 3 dagar kvar på prakiken :( ojojoj vad tiden går snabbt. Nästan alldeles för snabbt ibland!

Inga kommentarer: