söndag 7 juni 2009

lite bilder





Igår var vi ju bortbjudna. Vi åt mycket mat, busade och fotade lite med nya objektivet. Här är ett litet smakprov. Jag ser fram emot en finare sommar med mycket motiv att fota.
Imorse var vi och röstade, så nu har vi gjort vårt medborgerliga plikt.
Gubben har åkt på match så honom kommer jag inte att få se förrän till kvällen igen. Han har borta match,men var vette tusan, det lät inte som om att det var i närheten iaf.
Har inte så mycket att säga idag så bilderna får tala istället!!

3 kommentarer:

Elin sa...

Fina bilder. Sommaren är tacksam med sina fina motiv :) Jag har också röstat nu. Blir spännande att se resultatet ikväll!

Hanna sa...

Åh! Jättefina bilder! Jag vill också ha ett nytt objektiv! Ett macro eller typ.. någon med lite skärpedjup. vad heter det.. ^^ låg bländare? x) haha.. ^^

Ellen sa...

Svar: Hehe ok ;-) Jag har faktiskt inte shoppat sa mycket det sista sa jag far gör det nu istället. Behöver ju fortfarande nya skor..ska kolla under veckan. Alltid nat som behövs känns det som. Hehe.