måndag 22 juni 2009

Say hello to my little friend...part 3

I går slog vi till och köpte en bärbar dator från Mediamarkt. Dom hade ett jättebra erbjudande så det var inget att tveka om. Det blev en Packard Bell 17". Vår andra dator ska vi lämna in på reparation vid ett senare tillfälle, och ha den som en speldator.
Med datorn fick vi Adobe Photoshop Elements 6.0 och den ar vi suttit och lekt med. Har redigerat några bilder på L som jag tycker blev väldigt fina. Självklart får L pryda bakgrunden på datorn :)

Igår följde gubbens föräldrar med upp och As mamma hade med sig gardinerna som hon sytt till oss. Det blev hur fint som helst så det var väl spenderade pengar.
Det var lite svårt att fota men bilden får duga gott ändå.
Idag var det dags för blodprov och väl där fick jag vänta i 50 minuter innan mitt nummer ropades upp och sen fick jag vänta ytterligare en stund innan namnet ropades. Det var säkert 30 personer i väntrummet. Man väljer alltid fel tid att gå dit på,men nu måste det ha varit rekord.
Efter det var klart åkte jag ner till stan för att hämta ut biljetterna till Pablo Francisco, så nu är det gjort. Hoppas bara att man inte slarvar bort dem, för det är ju trots allt 3½ månad dit.
Nu plingar det på dörren, bästa att öppna då....

Inga kommentarer: