torsdag 18 juni 2009

Ja må dom leva.....




Vad är det för en dag? Nä, det är ingen vanlig dag, för det är Linnéas och mammas födelsedag.Hurra hurra hurra! Massor med mat & gofika har serverats. Och en hel drös med presenter har dom fått. Vädret var på vår sida och det tackar man för.




Här är lite bilder på stan. Min fina stad. Vi var en sväng i butikerna idag också, och inväntade syrran och L. L skulle ta hål i öronen. Det var stort, och duktig var hon. Min hjälte idag,själv vågar jag nog inte hehe. Idag fyller hon tvåsiffrigt, nämligen 10 år. 10 jättebra år har passerat och hon är vår lilla goskit :). Mamma är 30 år äldre än mig så det får ni räkna ut själv vad hon fyller idag ;)!

Idag har det fotats massor, det blev säkert 150 bilder och än är inte kvällen slut. Imorgon ska vi ut till stugan så förhoppningsvis kan jag fortsätta fotandet, om bara vädret tillåter.
Nu ska jag gå och fortsätta vara social. Enjoy the photos!

Inga kommentarer: