onsdag 3 juni 2009

just like an ordinary day for me

Sen jag kom hem från praktiken idag har jag, tvättat, dammsugat, strykt, bytt gardiner i vardagsrum + kök, städat och tvättat lite mera. Man kan ju inte anklaga mig för att ligga på latsidan idag.

Vädret idag har varit minst sagt ombytligt. Molnigt,sol, regn och så fortsätter det. Just nu är det bara molnigt.Det lär ju dröjja innan vi får lika fint väder som vi hade i helgen.
Klev upp tidigt idag för att boka om tiden nästa vecka. Dom hade bara 3 dagar ledigt, men jag kunde bara preliminärboka en dag då hon inte visste så nu måste jag vänta på att få svar. En dag var samma dag då lilla L och mamma fyller år och det känns ju inte helt lockande. Vill ju åka hem så snart som möjligt.

Igår fick jag veta att min kompis U förlovat sig med sin karl så det blir väl bröllop nästa år. Det får man hoppas iaf! Och hon blev moster för någon dag sen också.

Nu är det bara 5 dagar kvar på min praktik och det känns faktiskt lite vemodigt.
Imorgon är det tänkt att gubben och jag ska till http://www.cyberphoto.se/ Hoppas hoppas hoppas att dom har det vi vill köpa. If so, visar jag det här imorgon.

Inga kommentarer: