tisdag 31 mars 2009

Mer för ögonen att titta på


För någon vecka sen fick man hem bonusbesked från Åhlens.
Jag hade uppnått mina poäng så jag fick 50 :-, sen var det även 20% på valfri vara.
Slog till på denna tavelram, som jag har gått och kikat på ett tag. Den kostade 195:-, men med rabatten betalade jag bara 106:-.
Helt okej pris tycker jag.
Nu ska jag bara fota en massa fina motiv i sommar så att jag kan byta ut dem då jag känner för det.

Vi har även fått 2 nya tvkanaler i vårat utbud. Tv 8 och Kanal 9. Så nu måste man hålla koll på fler tvtablåer :)

Det har varit en dålig dag idag. Vaknade strax innan kl 05 av att A låg och nös, helt plötsligt känner jag hur det vrider till i magen, så jag går på toan.

Gick och la mig igen för att sen behöva gå på toaletten igen. Ingen idé att lägga sig så jag har varit vaken sen kl 05 och sprungit på toan flera gånger i timmen sen dess.
Ville inte väcka A så jag tog täcket och kudden och la mig i soffan och såg på Ellen & diverse andra program ,och väntade tills kl blev 08 då A skulle upp för att åka till jobbet.

Vet inte om det är något jag ätit eller om det beror på medicinerna. Väl tillhands slog jag upp Patient FASS:en och där står det att man kan få såhär med cellgiftet. Så det är antagligen det. Stannade iaf hemma från praktiken idag och jag har varit helt slut.

Andreas kom hem för ett tag sen och nu ser vi på "Irene Huss -Guldkalven" som man kan köpa med i dagens Aftonbladet. Får en att tänka på annat iaf.
Ikväll är det dags för nästa intag av cellgiftet, så jag får hoppas att jag inte blir illamående på det.
Nu åter till soffan och ryggläge!!

1 kommentar:

Nygammalt sa...

Aj då, det lät ju inte så roligt. Hoppas att du känner dig bättre nu.

Tavlan blev jättefin. Nu när våren kommer så blir det mera fina saker för dig att fotografera.