söndag 15 mars 2009

Melodifestivalen

chokladmousse m hallon


Fått hem en ny canvas som vi beställt

Lördagkväll och vi var bjudna till våra vänner H&H!
Melodifestivalen stod på schemat.Själv hade jag ingen direkt favorit, tycker faktiskt att hela startfältet var helt OK.
Många trallvänliga låtar som lär fastna i huvudet ett bra tag framöver.

Värdparet hade verkligen slagit till stort och bjöd på mycket gott. Godis,popcorn,ostkrokar och chokladmousse. Smakade himmelskt gott, och mätt i magen blev man.
När underhållningen var slut bestämde vi oss för att fortsätta i samma linje och tog då fram Singstar. Väldigt underhållande det också hehe.
Klockan började bli mycket men vi bestämde oss för att spela poker(som tur var på skojj för min del då jag bara har spelat det 3 ggr tidigare typ hehe).
Igår på dagen skulle vi hämta ut de canvaserna vi beställt, närmare bestämt 3 st. Men i fredags fick vi ett samtal från butiken att dom råkat förstöra en bild, så när vi skulle hämta de andra 2 var vi tvugna att göra en ny beställning. Så nu får jag gå och vänta ytterligare några dagar på att jag ska få den.
Hade egentligen planer för idag, men jag insåg att jag inte skulle orka, så det får vara. Man måste ju inse sina begränsningar ibland. Men man kanske borde ta och göra lite frukost så man vaknar till liv.
Alltid en bra start!

Inga kommentarer: