onsdag 11 mars 2009

Lite shopping

Bild lånad av: Hm.com

Den här fina klänningen har jag klickat hem, får den om 7 veckor. Billig var den också, bara 198:-. Förhoppningsvis är den lika fin på mig som den ser ut att vara på bilden. Längtar redan till sommaren.

Gick en sväng på stan igår och herregud vad mycket fint det finns nu i butikerna. Men har lovat mig själv att inte köpa något mer förrän nästa vecka. Hoppas verkligen att det jag vill ha fortfarande finns kvar. Det brukar ju vara min vanliga otur att jag går runt och funderar och sen är det försent.
Sen har jag fått nån dille på fotoramar, självklart ska det vara i ek. Men när man har saker att visa upp ska man ju hänga upp det :)
På tal om foton så väntar vi fortfarande på våra canvaser som vi beställde för snart 2 veckor sen. Fick veta att det kunde dröjja, vill ju ha dem nu!

Blodprovstagningen idag gick bra, dom lyckades på första sticket, men dom på blodcentralen är duktig, och mina armar får vila. Veckan tycker jag har gått snabbt, för ikväll är det redan dags för "Diagnos: Okänd" igen. Och Greys Anatomy.

Inga kommentarer: