onsdag 25 mars 2009

Jotex



Bilder lånade av: http://www.jotex.se/
Efter att ha kikat i svärmors Jotexkatalog bestämde jag mig för att beställa. Svärmor är ju rena guldkunden i det företaget och en hejjare på att sy, så jag beställde hem detta tyg i metervara så att hon ska få sy köksgardiner till oss.
Sen blev det även de mörklila ekonomipaketet i frotéhanddukar. Så out with the old and in with the new.
Får hem dem v17 och v 18 kommer klänningen. Så nu har man något att se fram emot.
Har varit på praktiken idag och jag missade tydligen min pappas besök. Han har kommit hit för jobbets skull och skulle passa på att överraska mig, men det var bara A som var hemma. Men det kommer ju fler gånger.
Håller på och bakar scones just nu. Blev så sugen på det. Matlusten är verkligen här(undrar hur länge den kommer att stanna?). Cellgifterna ska ju göra en illamående och matlusten ska försvinna,men än så länge kan jag inte klaga.
Här händer det inte så mycket. Ikväll blir det soffan som gäller med Roomservice, Greys Anatomy & Diagnos Okänd och sen bums i säng för imorgon blir det en tidig dag.
Har gått som en zombie de senaste dagarna trots bra med sömn, så jag får hoppas att det inte blir allt för dryg dag imorgon.

Inga kommentarer: