onsdag 18 mars 2009


Efter praktiken gick jag raka vägen till Expert för att hämta ut canvasen. Äntligen, säger jag bara. Nu har vi de tavlor vi vill ha. So no more shopping :p! Tavlans storlek är 50x70 cm. Ganska så stor, men det gillar vi.
Solen kom fram idag också och idag klädde jag mig därefter. Så härligt att slippa ta på sig lager på lager. Det är lite farligt det där, man kan ju faktiskt börja vänja sig vid detta fina väder hehe.
Annars upptäcker jag bara fler och fler kvisslor. Fyyyy! Nästan så att man inte vågar se sig själv i spegeln,eftersom man inte gillar det man ser :( och sminka mig är inte att tala om, då blir det nog bara värre. Jag ser ut som en liten tonårsmonster.Förhoppningsvis blir det bättre framöver då dosen minskas. Man kan ju alltid hoppas!

2 kommentarer:

Södralycke sa...

Snygg canvastavla! Är det eget foto?
Vi har haft underbart väder här med i några dagar, man kan nog äntligen säga att det är vår :)

Ha det gott! Kram Johanna

Nygammalt sa...

Så snygg den blev. Visst tog du trädet också?
Låter jobbigt med huden, men du får väl ge dig till tåls tyvärr.