söndag 8 mars 2009

Dessa karlar!

Gårdagen var sådär, fick lite problem med magen, så efter att jag var på stan stannade jag hemma. Idag är det lite bättre, så jag tänkte passa på att städa.
Har redan gått igenom garderoben så nu kom det upp nya projekt.
Tvätta,diska,rensa står på schemat, och snart börjar det likna något.

Tänkte ta en paus från städandet så jag satte mig här framför datorn, och när jag sen går förbi A har han sölat ner duken på vardagsrumsbordet som jag la dit för 2 dagar sen *sliter mig i håret*, Alltså seriöst, kan man inte få ha något framme ^^!?
Här sliter man som ett djur och han märkte inte ens av de stora fläckarna. Så nu är duken i tvättmaskinen.
Men han har iaf varit duktig och hjälpt till litegrann ;)! Förutom den uppenbara städningen ska jag snart fixa i klädkammaren också, så jag har det jag gör.

Fast det är ju Internationella kvinnodagen idag, så man kanske skulle sätta gubben i arbete som straff för dagens missöde ;)!
Imorgon ska jag sänka medicindosen, från 12 tabl till 10 *Yeah*.

Nä nu ska jag fortsätta och läsa : http://www.stureplan.se/frame.php?main=http://blogg.stureplan.se/bloggkommentatorerna/&session=1

1 kommentar:

Södralycke sa...

Hej! Hittade hit av en slump, har själv diagnosen takayasus arterit sedan-03. Jag skulle tycka att det vore roligt att ha någon att utbyta erfarenheter med, så om du vill får du gärna höra av dig på min bloggmail.

Kram Johanna