måndag 2 mars 2009

det kliade i shoppingtarmen


Nu var det längesen jag skrev något. Men dagarna har bara rullat på. Är inne på dag 4 nu med medicinen, och jag har redan börjat inbilla mig att kinderna blivit runda. Men det har dom ju såklart inte blivit ännu.
Räknade ut att det är minst 120 dagar som jag ska äta denna medicin så det ju ett tag kvar.

Fick ett ryck igår och började fixa med bilderna som ligger i datorn, det har hunnit blivit en del mappar, så nu finns dom på cd skiva. Min garderob fick sig en liten omgång den med. Så nu ska vissa kläder skänkas bort.
Har beställt 2 canvaser till, så dom får vi kanske i slutet på veckan om vi har tur. Önskar att vi bodde större, för då hade man kunnat få plats med allt som man skulle vilja ha :)!

Är nu ledig i 2 veckor, så det ska delvis spenderas hemma hos mamma & pappa, minus dom då. Dom är långt borta i ett varmt land medans man själv sitter här, och snön yr som aldrig förr.
Min älskade systerdotter har lov nu så då tänkte jag passa på att åka o hälsa på.

Min ena syster har åkt till Thailand idag, även det känns rätt lyxigt.

Har nyss kommit hem från stan och självklart kom man hem med en påse. Köpte en kofta, men till mitt försvar var den nedsatt med 150:- så det blev inte så dyrt.
Försöker också leta efter lila löpare, och hur svårt ska det vara att hitta nån snygg :-o Finns inte nånstans i stan att uppbringa. Mycket knepigt,måste jag säga.

Tänkte tipsa om några bloggar jag brukar läsa. Dessa kvinnor är verkligen starka och kämpar för sina liv.



och för att förstå min situation lite bättre finns här en sida med lite info


och har ni tråkigt och vill fördriva tiden så ska ni gå in på


Inga kommentarer: