torsdag 8 oktober 2009

Ultraljudsundersökning & besök

Imorse hade jag tid på Klin.Fysiologi för ultraljud på halskärlen. Undersökningen tog ca 1 timme och den här gången fick jag inte den läkare som jag hade vid de två tidigare tillfällena. Läkaren som jag haft innan berättade för mig kortfattat vad han sett men läkaren idag var fåordig och sa att det får jag veta när läkaren ska höra av sig till mig.
Men det jag fick veta var att det inte blivit bättre iaf. Likadant som sist med andra ord. Inget nytt på 5 månader. Men nu får jag alltså vänta och se så man får veta exakt. Antar att det inte är aktuellt med att börja anstränga mig som jag vill, men blodflödet såg ändå okej ut.
När jag var klar åkte vi ner på stan och där mötte vi upp gubbens föräldrar som kom upp på besök.
Ikväll blir det inte många knop, är grymt trött och ska bara vila. Som tur är så är det Lyxfällan på tvn ikväll som kan stå för underhållningen. Gubben har fått låna en Nintendo ds så för honom går det ingen nöd på :)

Inga kommentarer: