måndag 19 oktober 2009

I våra fotspår


Fick nyss höra att älskade lilla L har börjat spela innebandy. Precis som moster och morfar. Jätteroliga nyheter tycker jag, eftersom jag älskar att spela innebandy, kan tyvärr inte spela själv längre, men ack vad kul det är att se på.
Hon har tydligen min klubba och jag hoppas få se henne spela nån match nu i vinter.
I hennes ålder hade jag nån aktivitet varje dag 7 dagar i veckan, och det är nu i hennes ålder som det är roligast att testa på diverse sporter. Hoppas att det håller i sig bara :)
Man kan ju ana glädjen hos morfar att få lira innebandy tillsammans med henne. Det är ju inte direkt många killar i familjen ;)
Gubben är fortsatt sjuk idag. Så det blir nyponsoppa med vaniljglass idag till middag. och kanske en kladdkaksbit till efterätt när CSI börjar!Mmmm....

Inga kommentarer: