onsdag 7 oktober 2009

The Trip del 2




En självklarhet var att åka in till city och där blev det lite shopping.
För min del blev det inköp från Berry´s, Panduro,KappAhl, Stockhome och löshår från en butik jag inte minns namnet på. Längtar tills syrran kan fixa den så man kan börja använda det.
När vi åt lunch i stan kom det fram en fågel inomhus, det är inte varje dag man ser sådant.


Ett besök till Nacka Forum blev det också, och den var imponerande stor.
En av kvällarna åt vi på en indisk restaurang, och självklart tog jag det mildaste ;) mina smaklökar tål inte så starkt, men det jag åt var himmelskt gott.
Resan var riktigt trevlig but there´s no place like home :)

10 kommentarer:

Ellen sa...

Nacka Forum ja, där har jag jobbat. I butiksbageriet pa Ica Maxi Stormarknad ;-)

Camilla sa...

Ellen: jaså, hehe..världen är bra liten ;)

Anna sa...

Nacka forum där har jag varit mycket när jag jobbade i sthlm o bodde i saltsjö-duvnäs som ligger där i närheten :)va stort då och lär ju vara ännu större nu! trevlig stockholmstripp ni har haft!!

Camilla sa...

Anna: hehe, jaså du också? Min syster likaså. Vi hade jättekul :-)

Anna sa...

Okej, har hon också bott i närheten av nacka forum eller? :)

Camilla sa...

Anna: hon bor en bit bort,men hon jobbar där så vi hälsade på :)

Anna sa...

Aha okej! Har som bara tänkt att du har din syrra i Ö-vik hehe :-D

Camilla sa...

Anna: har en där och en i sthlm :)

Anna sa...

OK :)

Camilla sa...

Anna: har inte du nån blogg man kan följa :)??