måndag 26 oktober 2009

Say hello to my little friend....del 4

Idag hämtade jag ut det efterlängtade paketet från Cyberphoto.


Det blev en vit/silvrig 82 cm reflektskärm.Och jag längtar redan tills tillfälle ges att kunna använda den. Den var mycket billigare än vad jag trodde,inte mig emot!
Sen hämtade jag ut mer medicin, även där fick jag en trevlig överraskning. Cellgiftet kostade bara 45 kronor denna gång, och nästa uttag blir den ännu billigare.


Fick ingen telfontid till Reumaten idag heller, så jag får fortsätta ringa imorrn, och i övermorgon om det ska bli på det viset.
Har kommit på en perfekt julklapp, men till vem kan jag ju inte skriva här, men jag undersöker saken och jag hoppas att det blir bra :) I övrigt har det inte hänt något som är värt att skriva om, så det är bäst att jag avslutar här.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Åh! Skoj med ny fotoutrustning :D är sugen på ett makroobjektiv eller något :D

Camilla sa...

Hanna: det tycker jag att du ska införskaffa :) har själv massor som jag skulle vilja ha, men det får komma allteftersom. vi har en dyr hobby ;)