söndag 11 oktober 2009

Nytt

"Knubbis"
När vi stannade på Ikea fick den här lampan följa med hem.149 riksdaler.
Den ger ett väldigt bra sken och vi är mycket nöjda.

Cupcake
Från Stockhome och kostade 69 :- om jag minns rätt
http://stockhome.se/


Liten gömma.
Idag vaknade jag upp och mådde sådär, men jag klädde på mig, åt frukost och tog en promenad. Det är kallt trots det fina vädret men det var rätt skönt att få komma in i värmen igen.
Nu börjar det "roliga" igen. Vi fick ett nytt fläktsystem installerat förra hösten och så fort det blev minusgrader slutade fläkten att fungera. Självklart har vi ringt om det flera gånger. När jag vaknade idag blinkar det, så nu får vi åter ringa dit och klaga. Ett nytt system ska inte ge upp bara för att det blir minusgrader!

4 kommentarer:

Elin sa...

En sådan lampa har jag också, fast en rosa med annat mönster. Ger jättemysigt sken :)
Och vilken fin liten burk/skål!

Camilla sa...

Elin: Ja jag såg att det fanns några färger att välja bland, trots min förkärlek för grönt så passade den här bäst hos oss :)Sen har grannen en rosa så jag ville ju inte härmas allt för mycket ;)

Hanna sa...

haha, jag har också en sån lampa, vit också ^^ jättemysigt sken juu!! :)

Camilla sa...

Hanna: tror nästan att var och vartannat hushåll har den lampan ;)