fredag 16 oktober 2009

besök




Igår kom gubbens kusin upp. Dom skulle gå gå på bio, och vilken film dom såg minns jag inte. Men när J kom, så hade han med sig skvallertidningar,en stor Cola & massa lösviktsgodis, till mig eftersom jag skulle sitta ensam.Mycket snällt att han tänkte på mig, men det gjorde mig inget att jag inte följde med ;)
Godis har vi kvar i massor, perfekt till en sån här innesittarkväll. Vädret suger -----.
Såg att Pantertanter visas på Kanal 9. Jippi. Dom tanterna rockar ju. Visste ni det att hon som spelade mamman egentligen var 1 år yngre än hennes "dotter" i serien.

Nu är jag grymt hungrig, sådär hungrig att man nästan blir illamående, och jag åt ju bara för 2 timmar sen. Men får väl ta en vända till, till kylskåpet.

8 kommentarer:

Elin sa...

Vilken schyst gest av kusinen :)

Camilla sa...

Elin: Mycket :) hade inte förväntat något sådant, men det var en trevlig överraskning :)

Anna sa...

Håller med, verkligen en fin gest :) sånt uppskattas alltid, omtanke!

Camilla sa...

Anna: ibland har man tur :)

Sofie. sa...

Härligt Millan!
Verkar ha fullt upp där uppe.
Ser att du har varit på Plantagen också! ;-)

Camilla sa...

Sofie: hehe, jag var tvungen :) fyndade krukan för ca 5 kronor där också :) tyckte att det passade ihop!

Sofie. sa...

Ja hade du lagt en vit duk på bordet skulle man nästan ha kunnat tro att det var hemma hos mig ;-)

Camilla sa...

Sofie; får ta och göra det en annan gång då :)du vet ju, L tycker ju att allt ska vara rättvist, så då måste man ju ha det lika :)