torsdag 16 maj 2013

Spec Mödra

De två senaste Ultraljuden har fostervattensmängden varit mindre än önskvärt i livmodern, men bebisens kissblåsa och mage har varit full. Så nu ville dom ha lite extra koll på att mängden inte minskat ännu en gång. Så idag hade vi tid för Ultraljud och skulle värdena ha varit sämre skulle det bli kejsarsnitt snarast möjligen. Men denna gång var det tack och lov uppe i samma nivåer som tidigare, så nu är det planerade datumet fastställt.

För mig gör det absolut ingenting, för jag har dragits med en envis förkylning och det känns inte helt optimalt att vara förkyld på Dagen D, skulle amningen komma igång så är bebis skyddad från mina baciller, men eftersom man inte får eller kan använda sig av magmusklerna vill jag inte behöva oroa mig för en simpel förkylning.

Nu ska vi njuta av sista tiden som två sen är våra liv förändrade för alltid :)!!

Inga kommentarer: