torsdag 2 maj 2013

IKEA inköp

Fick äntligen tag på det vardagsporslin jag velat ha ett tag. "Arv" för den som undrar.

Var också ute efter mindre frukostskålar och hade haft koll på dessa ett tag med hjälp av Appen. Dessa fanns det inte så många av så det var tur att man hann ta de antal man ville ha. Forsla 29kr/st

En handduk att lägga på golvet när man kliver upp ur duschen blev det också. Fräjen heter denna men minns ej pris.

 
Haklappar lär behövas i framtiden.
 

 
Och likaså dessa tvättlappar. Köpte på mig ett par st så det alltid finns kräklappar till hands

Denna lär det dröjja några månader med, men eftersom man inte vet när nästa IKEA besök blir var det lika bra att slå till....

 
Och en ny badrumsmatta. Enligt kvittot handlade jag 39 artiklar för 2.000 kr, så det är rätt omöjligt att visa upp allt. Hade i appen skapat en inköpslista för totalt 1.600 kr, men eftersom man är på IKEA blir det ju alltid saker som följer med hem. Men 400 kr utöver det som var tänkt var ju ändå rätt bra.
 
Imorgon visar jag det nya påslakansetet, men jag måste byta rent i sängen först!!

Inga kommentarer: