söndag 5 maj 2013

Graviditetsfotografering & loppis

I fredags åkte jag hem till föräldrarna för jag hade nämligen bokat tid för att fotografera magen. Hos samma fotograf som fotade vårt bröllop. 2 timmar, 8 ombyten, flera bakgrunder, flera ljussättningar och 1000 bilder senare blev vi klara :)

 Ska få en cd skiva med alla bilder inom ett par dagar och sen ska jag välja ut några som han ska redigera och resterande får jag göra vad jag vill med :)
Det var liksom nu eller aldrig. De tider jag kunnat har fotografen varit uppbokad och de tider han hade ledigt kunde inte jag, men denna helg kunde båda men självklart var Andreas tvungen att jobba, så det blev bara på mig. Men magen skulle ju vara i fokus så det fick bli så.

Jag tänkte boka en familjefotografering inom en snar framtid, så då ska vi alla vara med på bild :)

Jag hann hem till Megaloppisen idag (nästa är till hösten) och fyndade en bebismössa och en kofta för 20 kr, i bra skick var de också i...Så därför känns det som om man gjort ett bra fynd :) Nu är jag helt slut i kroppen så det blir vila för resten av eftermiddagen.

Men det har varit en händelserik och en väldigt trevlig helg :)

Inga kommentarer: