lördag 6 februari 2010

spådom & visdomar

Kvällen blev ganska oväntad. Grannfrun kom förbi en sväng och då bestämde vi oss för att hon äntligen skulle spå mig, som vi så länge pratat om.

Mina kort bestod mest av röda och lila som hon sa var väldigt starka kort.

Och ju mer hon gick igenom korten desto starkare var dem. Allt som hon sa stämde till 100%. Det var nästan läskigt att hon kunde se allt som rörde sig i mitt huvud utan att hon visste om det innan.

Tillfället krävde massvis med ljus, utan störningsmoment och lugn musik


De kort jag fick var bla prinsessa i svärd, riddare i brickor, vinning, rikedom,prins i svärd och eonen (det sistnämnda har hon bara stött på en gång tidigare). Det flöde som rådde mellan korten hade hon heller aldrig sett tidigare så det blev en väldigt intressant kväll. Jag ska även få en dotter i framtiden, så nu vet jag det ;-)!

Nåja, jag kan alltid gå tillbaka hit och se om det stämmer. Men det blev en oförglömlig kväll och när Andreas kommer hem från jobbet ska han få läsa de 2 a4 papprena jag skrev ner.
Men nu ska jag äta fruktsallad och se Melodifestivalen som jag missade, så säg för guds skull inte vem som gick vidare!

Inga kommentarer: