torsdag 25 februari 2010

rubrik saknas...

Äntligen pep det till i min mobil. Imorgon ska jag hämta ut HM paketet så nu får jag hålla tummarna att kläderna är så fina som jag tror att dom är.
Bok rean började idag och jisses vad man fick trängas. Kom hem med några böcker iaf. Andreas såg ishockeymatchen imorse så han orkade inte följa med. En bokälskare som inte orkar följa med och köpa böcker ;)! Han blev så besviken över matchen att han hotar med att bojkotta resten av OS. Själv var jag ganska säker på att det inte skulle gå bra så jag blev inte lika besviken.
Idag var det bara -11 grader och strålande sol, så idag kunde man tom gå med öppen jacka. Snacka om härligt.
Äsch, nog med struntprat!
C´ya!

2 kommentarer:

Enterprisewomen sa...

Hur var inhållet i paketet? Är du nöjd? Kram

Camilla sa...

E: Jsag blev jättenöjd :) var lite orloig ang storlekarna men de passade som tur var. Hatar att lämna tillbaka, skitjobbigt ju ;)