onsdag 3 februari 2010

Nästa vinter

pic: google
Nu har jag ringt runt och Fjällrävenjackan jag vill ha är slutsåld för den här säsongen. Vadå typiskt! Så nu får jag spara dessa pengar och köpa en när dom kommer tillbaka till nästa vinter. Då ska jag vara först och inte sist.
Once you go Fjällräven you never go back. Bästa investeringen enligt mig.
När jag tittade ut genom fönstret imorse såg jag att traktorn har varit här och skottat innergården, men självklart har dom inte skottat vid oss. Så nu har vi ringt och klagat för 5e gången denna vinter. Varenda gång lovar dom att det aldrig mer ske, men likt förbannat gör det det ändå. Man börjar bli lite less om man säger så!
Men jag har på känn att det inte är sista gången man kommer ringa dit innan vintern är slut....

2 kommentarer:

Jerry sa...

Hej Camilla,

Det verkar som att fler resonerar som du "once you go Fjällräven you never go back". Detta år har vi märkt att många insett att när det är riktigt kallt ute så är det bra nog skönt med en riktig jacka. Det har gjort att vi totalt sålt slut på de flesta jackorna.

Det var lite klantigt av oss, men nästa vinter.

Kul i alla fall att du gillar våra jackor! Hoppas traktorföraren blir bättre på att hålla rent utanför er.

Bästa hälsningar,
Jerry
Fjällräven

Camilla sa...

Jerry: Jag har haft min blåa i 11 år och tänker fortsättta ha jackan i 11 år till och 11 år till efter det :) Får försöka vara snabbare nästa gång så jag slipper bli utan!