söndag 7 februari 2010

Lista

Här kommer en lista jag tagit av Elin

Hur bor du?
I en 2a på 67 kvm. Har tvättmaskin,badkar och klädkammare. Vi trivs kanonbra men vill flytta till större så småningom

Brukar du komma i tid?
Alltid! Är hellre 10 minuter för tidig än 1 minut för sen.

Hur lång är du?
Alldeles för kort :(

Kan du laga mat?
Ja men tycker det inte är så roligt. Att baka är roligare.

Vad jobbar du med / pluggar?
Är sjukskriven. Funderar dagligen på vad det är jag vill göra. Svårt!

Vad har du på dig just nu?
Jeans, vitt linne, blå tunika.

Har du någon fobi?
Jag avskyr ormar.

Hade du en bra kväll igår?
Det var mycket trevligt.

Vilket är ditt senaste inköp?
Förutom mat köpte jag en hudlotion och filt tidigare i veckan.

Din favoritdryck på morgonen?
Mjölk. Nu måste jag börja dagen med mjölk då medicinerna smakar äckligt med allt annat än just mjölk.

Vart fick du dina senaste pengar ifrån?
Försäkringskassan

Har du sovit i din egen säng i natt?
Ja

Vad hade du sönder senast?
Ett glas. Jäkla klantarsle!

Vem snackade du med senast?
Andreas

Varm favoritdricka?
Varm choklad

Favoritdricka när du är riktigt törstig?
Beror vad jag har tillgång till. Kall juice är aldrig fel.

Alkoholhaltig favoritdricka?
Cider

När gjorde du senast något riktigt dumt?
Oj, det vet jag inte.

Saknar du någon just nu?
Det finns många jag önskar att jag var tillsammans med nu. Död som levande.

Vad ska man göra för att få dig riktigt irriterad?
När någon har fel och vet om det men är ändå envis med att personen ska ha rätt.

Något jag stör mig på?
Denna vinter har jag stört mig ofta på hur dåligt dom skottar vid oss.

Senaste person du kramade?
Andreas, innan han gick på jobbet imorse.

Senaste person du ringde?
Grannen

Vad drack du senast?
Mjölk

Senaste person som ringde dig?
Mamma igårkväll. Jag tänkte på henne och rätt som det var ringde telefonen och det var mamma.

Vill du ha barn?
Yes indeed!

Längtar du till din nästa födelsedag?
Ja det gör jag väl, men det blir väl mindre med det ju äldre man blir.

Har du rakat benen nångång?
Ja

Är du sugen på något just nu?
Nä faktiskt inte.

Hur många koppar kaffe dricker du per dag?
Jag dricker inte kaffe. Jag gjorde det som barn, då mormor lärde mig men tycker inte om det längre.

Använder du hudkräm?
Ja

Attraheras du av män med skägg?
Njäää, tycker bättre om när dom är lena.

Micropop eller poppa själv?
Micropop

Brukar du baka?
Jajjemen

Röstade du i senaste valet?
Det som var för 4 år sen ja.

Är du nöjd med livet som det är nu?
Jag är nöjd med hemmalivet men grubblar mycket om framtiden, om utbildning främst.

Vilken låt lyssnade du senast på?
Agnes på MTV

har någon annan sovit i din säng i natt?
Andreas såklart

Vad tycker du är äckligt?
Som Elin skrev, blodiga filmer. Att spy är ingen höjdare heller.

Har du pengar på mobilen?
Ja, jag har kontantkort.

**********Kopiera och skriv din lista******

Inga kommentarer: