söndag 14 februari 2010

helgen

Såhär blir fotona med systemkameran, så visst borde det vara något fel på den? Letade fram den gamla kamerans laddare och överföringsladd,så nu får man använda sig av Olympus en månad framöver.

igår sken solen och himmelen var blå, så jag tog med mig gubben ut på en promenad.

Utomhus tar den helt okej bilder, men inomhus suger den och jag saknar verkligen min Nikon. Jag får helt enkelt hoppas på fint väder så man kan fota utomhus under tiden vi väntar på att kameran ska bli lagad.


Nu har Andreas föräldrar varit här och vi har fått en ny tv och vi är mycket nöjda. Det är ingen därute som vill köpa en tjocktv för en liten summa ;-)?? Vi har en iaf hehe....

2 kommentarer:

Elin sa...

Kan ni inte ha två tv-apparater då? :D Praktiskt om man vill se olika program!

Camilla sa...

Elin: Vi har ingen plats just nu :( annars hade man haft båda. Men vi får se hur det blir...