tisdag 2 februari 2010

shopping

Äntligen har jag fått min filt. Dum som jag var så köpte jag ingen till mig själv då jag köpte en till mamma i julklapp. Men efter 1½ månads väntan hade dom fått in den i butiken igår. Efter en halv dag så var halva lagret slut så jag är mycket nöjd över att jag fick tag i en.Så skynda er att köpa en om ni också vill ha en. Filten kommer från Boom. Men jag märkte att dom smyghöjt priset med 10 kronor sen innan jul. Lite sniket :p!
Gubben var ledig idag så vi åkte in på stan. Presenter inför helgens kalas inhandlades och även denna goda body lotion som luktar citron.Himmelsk god! Jag har doftpåsen och väntar nu på att dom får hem doftljuset, då kommer hela lägenheten lukta citron!


Den egentliga anledningen till dagens shopping var att vi skulle åka till Intersport för att se om det fanns en Fjällrävenjacka till mig, pengarna har jag men självklart var dom slutsålda, så nu får jag ringa runt i hopp om att den finns nån annanstans. Gör den inte det får jag vänta tills nästa vinter innan det blir ett köp.
Idag är det också min mormors födelsedag. Hade hon levt hade hon blivit 92 år. Så grattis till dig älskade mormor.

Inga kommentarer: