lördag 6 februari 2010

Melodifestivalen och födelsedagar



Igår var jag nyttig så att jag kan unna mig till Melodifestivalen ikväll. Lite festligt att det sänds i hemstaden. Har ingen aning om hur låtarna går eller vilka artister som ska ställa upp men det märker jag när det drar igång.

Idag är det ingen vanlig dag, för det är vår gudson Josef´s dag. 2 år fyller han och det känns som igår de här fotona togs. Varje gång jag kommer dit kommer han springandes mot mig för att ge världens största kram. Så go och så busig. Tack för att jag får vara i ditt liv.
Imorgon blir det kalas för honom och presenten ligger här och väntar på att få bli öppnad. På måndag fyller hans storebror Julian 4 år och på tisdag får han ha sitt kalas. Inte mig emot att få gå på två kalas så nära inpå varann :)
Mer bilder kommer imorgon.

Inga kommentarer: