lördag 20 februari 2010

fly me...to the moon

Jag var påväg att skriva ett inlägg när det ringde på dörren. Det var grannfrun och hon räddade min ensamma kväll. Efter en stund kom hennes väninna hit och då började partyt. På med Singstar och vi har sjungit oss hesa.
Måste dock tillägga att jag vann varenda låt och jag tror nästan dom blev lite trötta på det ;-)
Melodifestivalen nu och det imponerar inte för 5 öre. Var det inte tänkt att vi skulle höja kvaliten på tävlingen för att ha nån chans i övriga europa? Verkar inte fungera iaf.
Antar att det är fler än jag som är redigt less på denna kyla. Det fina vädret bedrog när man såg att tempen låg på -20. Men ut gick jag ändå. Längtar grymt efter en härlig sandstrand, klarblått vatten,gröna palmer och svalkande drycker. Kan man inte snabbspola till den dag det blir verklighet?

Inga kommentarer: