fredag 12 februari 2010

the september issue

När katten är borta dansar råttorna på bordet. Nåja, gubben jobbar med fotbollslaget ikväll vilket innebär att jag har hela kvällen för mig själv. Då passar jag på att se de filmer jag vill se. Ikväll blir det The September Issue

Följde med och hämtade gudsonen o storebror på dagis idag, och sötnöten den mindre blev helt lyrisk av att se att jag var där. Att se ett barn le det största leendet och springa rätt in i famnen får en att le lika stort.
Jag visade fotoboken för dom. Storebror blev imponerad, men han är ju van att jag alltid har med mig kameran, men när han bläddrat klart i boken frågade han:
"Men varför är det inga bilder på mig?" hahaha, vad svarar man till det? Jag sa iaf att det inte var en sån bok och att det bara var bilder på naturen och på mig och Andreas. Men i hans värld så är det ju självklart att det ska vara en bild på honom också, så fy mig ;)!

Inga kommentarer: