måndag 22 februari 2010

diamonds are a girls best friend

Kortisonet har ju gjort att hela kroppen svällt och likaså med fingrarna. Inför PET scan undersökningen jag gjorde förra året var jag tvungen att ta av mig ringen och efter mycket möda(och mycket Yes diskmedel) åkte ringen av, men sen den dagen har jag fortfarande inte kunnat fått på mig den.
Så nu är man i valet och kvalet. Vi har pratat om att jag ska få en ny ring (inte mig emot egentligen), men samtidigt vill man avvakta och se om fingarna blir normala när man väl slutar med kortisonet(men det kan ju dröjja evigheters evighet innan det händer).
Har kikat runt efter ringar och nu tror jag mig veta vad jag vill ha för sorts ring. De här ovan kan man ju iofs fortsätta drömma om, men nästa ring får iaf ha en liten sten på sig. Gubben, visst skulle det vara fint ;-)?

Inga kommentarer: