torsdag 10 januari 2013

Inget lösenord krävs

Jag måste bara förtydliga att inget lösenord krävs för min blogg. Något konstigt har hänt, sen Elin lösenordsskyddade sin blogg. Trots att jag skrev i rätt (som hon hade gett mig) så fungerade det inte att komma åt hennes blogg. Tillslut löste det sig, men nu (utan att jag vet varför) kommer hennes blogg ruta för lösenord upp på min blogg.

 Jag vet som sagt inte hur jag ska lösa det här, men tryck bara bort rutan.
Men det är sjukt irriterande att det blivit så här *hmmm*

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej! Intressant blogg du har. Du är välkommen på http://filmandotherstories.blogspot.se/.
God fortsättning på det nya året!

elin sa...

hahaha såg det också! Va i hela friden?

Camilla sa...

elin: haha jag vet...jag skyller på dig som lösenordskyddade bloggenv ;) vette f-n hur det ska fixas??