lördag 12 januari 2013

att boa...

 

Att få barn kostar ju ganska mycket pengar, fast det behöver det ju egentligen inte göra. Tack vare Andreas snälla kusin M så fick vi denna "babynest". Andreas som rör sig rätt mycket i sängen är livrädd att mosa bebisen, så om vi nu kommer att ha bebisen i sängen kan vi nu andas ut, och bebis ligger mer skyddad


Det lönar sig att spara saker. Denna badcape gjorde jag på syslöjden i mellanstadiet (tror jag det var) och snart kan den äntligen komma till användning :)


En amningskudde kan ju vara bra att ha, men en ny i butik kostar ju ganska mycket. Denna köpte jag på barnloppis för 75 kr. Googlade och såg att nypris för denna på nätet var 549 kr.

Kommer visa er en massa annat som vi (eller mest jag :p) lyckats fynda för inte så mycket pengar, men det tar jag i nästa inlägg!! Har ni fyndat något riktigt bra??

Inga kommentarer: