måndag 14 januari 2013

Att shoppa billigt


Dessa 8 byxor plus två andra plagg köpte jag på en Facebook loppis för 100 kr. Byxor i diverse storlekar och färger.




Ja, Enligt Rutinultraljudet så är det mest troligen en flicka i min mage, så till motsatsen är bevisad så säger jag att det är så :p Denna söta klänning köpte jag på Åhléns rea. Blir det en pojke så får man ju bara sälja det på den Facebook loppis jag köpt byxorna ifrån



Den prickiga klänningen är från Lindex, och även den från reastället.


Likaså denna vita kamerabody, sådant barn sådan mor kanske :)??
 

Barnens Hus har haft 75% rea på utvalda kläder, och dessa byxor betalade jag inte mycket för. Alla kläder ovan är storlekar från strl 62 och uppåt. då jag har lite köpstopp på de allra minsta storlekarna :p

Fler reafynd visar jag imorgon :)

Inga kommentarer: