tisdag 1 september 2009

Vaccinera sig?

Imorse ringde dom från sjukhuset. Det var en sköterska som undrade om hon kunde besvara några frågor som jag hade. Trött som jag var kom jag inte på så många frågor, men fick veta att det senaste blodprovet visade att sänkan fortfarande var något för högt.
Sen sa hon även att läkarna ska diskutera vaccinationen inom en snar framtid och att vi då kan få svar på våra frågor, för just nu visste dom heller inte så mycket. Men att dom vill att alla ska vaccinera sig. Nu tror jag hon i första hand menade dom som låg i riskzonen, och där ligger ju jag eftersom jag äter tabletter för att förstöra imunförsvaret.
Tycker läkaren att jag ska göra det så gör jg nog det, men då kommer man få hemska flashbacks tillbaka till 4e klass, då det vankades vaccinationer. Jag som var näst sist i klasslistan hade ingen som höll mig i handen ;) men det ska jag se till att ha den här gången :p
September redan och det känns rent ut sagt förjäkligt. Nu får man vänta en evighet tills nästa värmebölja. Jag går redan med tjocksockar och kofta för det är svinkallt i lägenheten.
Men jag har fortfarande en massa bilder jag tagit under sommaren att lägga ut, så då får man låtsas att det fortfarande är varmt.
varmt.varmt.varmt.

Inga kommentarer: