onsdag 23 september 2009

svampar & immunförsvar

Gubbens mamma sydde detta kuddöverdrag till oss

För ett bra tag sen köpte jag tyg för att göra en tavla av och köpte lite extra tyg som nu S fick i uppdrag att göra lite saker till oss ,och det blev ju himla bra om jag får säga mitt.
Den hänger i hallen tillsammans med fototavlor jag fotat själv.


Några dukar blev det också, men här är den jag "beställde" av S, måttbestämd och allt ;)
Har pratat med läkaren nu, och de två senaste blodproven visar förhöjd sänka, så hon var beredd på att skriva ut antibiotika till mig, men vi kom överrens om att vänta tills nästa gång vi ses då jag tagit ett nytt blodprov. Men det känns iaf att immunförsvaret är svagt nu, trots ca 10 timmars sömn varje natt de senaste 3 dagarna är jag helslut ändå.

4 kommentarer:

Anna sa...

Åh vad fint tyg! :)

Jobbigt för dig att vara så trött :( Hoppas det blir bättre!!

Camilla sa...

Anna: visst är det :)Ja det hoppas jag också, men det tar väl sin lilla tid...

Hanna sa...

vad mysigt tyg! lite höstigt känns det också :)

Camilla sa...

Hanna: Synd bara att det tyget inte finns att köpa längre :( inte vad jag sett iaf..Man vill ju ha mer, inser man lite försent!