måndag 7 september 2009

bla bla bla...

Gubben jobbar dubbelpass idag, ofrivilligt också, så dagen har gått jäkligt sakta. Men nu är det bara ca 3½ timme kvar tills han kommer hem. Snäll flickvän(fästmö,sambo) som jag är, så ska jag spela in CSI så att vi kan se den då han kommer hem.
Under de senaste månaderna har naglarna lätt gått sönder, jag har lätt att få långa naglar,men de har blivit svaga av all medicin, men nu har dom inte gått sönder på evigheter. Fick en glasfil och nagelolja av syrran som jag använder och kanske inbillar jag mig, men de har inte spruckit lika lätt. Jag kan räkna med en hand hur många gånger jag använt lösnaglar, då jag tycker det är onödigt eftersom jag redan har långa naglar.
Min systerdotter har många gånger (när hon var mindre) försökt riva bort mina naglar(som hon trodde var lösnaglar eftersom mamma och moster S hade det) och hon förstod inte riktigt att man faktiskt kan ha naturligt långa naglar ;) Nu låter hon dock bli dem ;)!

Inga kommentarer: