onsdag 30 september 2009

Fjällräven



Efter många års användande måste jag nog införskaffa en ny i år, dom är inte direkt billig men väl värd priset. Jag har haft min blåa jacka i 10 år så slår man ut det blir det ju ett rätt billig jacka.Fjällräven har ju många f'ärger, men tror att jag skulle välja en svart om storleken fanns.
Annars har jag varit på sjukhuset för blodprov. Tror jag skrämde den unga tjejen som skulle sticka mig, för hon hittade inte nått bra blodkärl att sticka i, så hon ropade efter en annan. Det gjorde ju inte mig lugnare heller. Jag vet att jag är svårstucken, men inte så svårstucken. Det fungerade iaf på första försöket.
-På dagens agenda står packning,ringa till Reumaten och en sväng till ett par grannar. Ganska chill med andra ord.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur lyckas man använda en ljusblå ömtålig fjällräven jacka i 10 år utan att den ser ut som skit? Berätta hemligheten!! :-)

Camilla sa...

Anonym: Självklart pyser det ut dun allt eftersom, så den har blivit tunnare med åren, därav ett nytt inköp, men det är kemtvätt som gäller. Sen använder jag den från ungefär nov-april(beroende på kylan). Jackan är gjord för att hålla länge.Perfekt för nån som fryser lätt och inte vill spendera en massa på nya jackor varje år!