lördag 5 september 2009

Grattis Kalle

Idag fyller gubbens pappa år, vi kan tyvärr inte vara där idag, men han får säkert en bra dag ändå ;)!Grattis säger jag här. Gubben blev utbeordrad på jobb idag, så han blir borta tills ikväll.Men då är han ledig imorgon istället.
Vi såg klart första säsongen av TB igår och nu har jag fått låna några avsnitt till, men gubben måste komma hem först. Ikväll ska jag troligtvis över till min gudsons familj, ska dit och säga hej iaf.
Igår spillde gubben ut stearinljus över duken, och det är andra gången på samma duk som han gör det. Karlar alltså ;) Fick sitta och riva bort stearin tills man ledsnade. Sen testade jag även frysen,men det gick sådär. Efter en crappy natt klev jag upp en stund efter att A gått på jobbet och tog fram strykjärnet. Då försvann stearinet men det blev ändå en liten en ful fläck. Suck Suck Suck.

Med tanke på att det är kallt här på vintern(börjar redan känna av det) får jag sluta ha duk från och med nu för jag måste ha ljus tända så man slipper frysa, för då finns det ingen duk att spilla på ;). Snacka om i- lands problem!

Inga kommentarer: