onsdag 16 september 2009

Ny hårfärg & fotografering

Var in hos syrran igår och färgade håret, det blev lite mörkare och jag älskar det, vet inte om kameran gör det riktigt rättvist men snyggt blev det iaf.




Gubbens hår fick sig en omgång också och blev några centimetrar kortare. Önskar att jag hade hans förmåga att få håret att växa, för aldrig har uttrycket "växer som ogräs" varit mer sant. Fuskigt tycker jag. Själv kämpar man på för att få långt hår.



Efter L slutat skolan åkte vi till flygplatsen för att hämta S, vi kom ganska precis som planet landade så man slapp vänta.


På vägen hem stannade vi till vid ett köpcentrum och åt korv och kikade runt, sen tog vi en landsväg hem och stannade till för en fotografering. Solen sprack upp lagomt till hemvägen från flygplatsen och det blev mååånga bilder :) L insisterade på att vi skulle fota kossorna och en var väldigt förtjust i kameran hehe



Det blåste dock ganska mycket, men vad gör det? Jag är i mitt rätta esse nu och jag vill inte släppa kameran, ikväll ska vi åka till stugan och sova över. Mamma och pappa har målat/tapetserat om så det blir spännande att få se resultatet. Hoppas bara vädret fortsätter att vara fint så man kan fota utomhus där också.

Inga kommentarer: