söndag 8 november 2009

3e gången gillt...

Imorgon ska det bli av. Undersökningen alltså. Nu borde alla fel vara ur vägen så att man kan få genomföra det hela. Egetligen var det dåligt val av dag, då vi lovat vår gudsons föräldrar att sitta barnvakt imorgonkväll. Men jag får helt enkelt inte vara så nära dem. Halveringstiden på ämnet jag ska få insprutat är 11 timmar och när vi ska till dem har det bara gått ca 6-7 timmar.
Men storebror vill att vi ska se Bamsefilmen när vi kommer till dem, så det ska nog inte vara så jobbigt ;-)
Har bestämt mig för att åka hem på onsdag så jag hinner träffa päronen innan dom åker iväg. Pappa kommer dock upp i jobbet på tisdag så då får han ta med sig min packning hem. Jag älskar att resa lätt (who dosn´t?).
Det blir pizza till middag idag. Tycker att jag förtjänar det med tanke på morgondagens schema.
Men ikväll blir det Top Model som ska få bort alla de tankar som snurrar i huvudet.
Grattis på farsdag pappa!
PS. Kan vädret bli tråkigare än vad det är? Så dystert och trist. Hoppas att det vänder snarast!

Inga kommentarer: