lördag 14 november 2009

hos syrran


"Kom och känn dig som hemma Camilla, du är jättevälkommen. Bolt blir en jättebra film Kram xxxx"
Medans Idol var igång gick Lilla L in till sitt rum och pysslade med ett hemligt projekt, dvs lappen jag fick,som hon hade utsmyckat med fina glitterdetaljer. Bolt hade vi bestämt att vi skulle se innan vi skulle sova och ikväll blir det nog en annan film.
Inatt fick jag sova i Lilla Ls rum,tillsammans med henne. Vaknade vid 05 av att det var för varmt, sen var jag täppt i näsan, och som grädden på moset snarkade en viss dam.Det var ganska tungt att kliva upp imorse och om nån timme ska vi in till stan för att se henne spela innebandy, så det blir en heldag i sporthallen.
Ni kanske kan gissa att fotot på Lilla L har jag tagit ;-) syrran fick det i födelsedagspresent, och det hänger fint i vardagsrummet! Fina saker ska ju stå framme heter det ju!
Imorgon är det slut på det här roliga och då åker jag tillbaka. Den här gången med all packning, och det känns ju sådär, men man har ju gjort det några gånger...

Inga kommentarer: