fredag 27 november 2009

Varde ljus

Det bästa med mörkret är alla ljus man kan tända. Jag vet inte hur många värmeljus vi gör av med under vintermånaderna men det är ett par styckna iaf. Man kan säga att jag är en sucker för ljus.
Jag antar att vinterns elräkningar kommer att bli lite billigare än förra årets. Då frös jag så mycket att inte ens ett extra element kunde göra mig varmare. I år krävs det bara en mjuk filt, sköna tjocksockar och en massa ljus.
Gubben jobbar så ikväll får jag besök av H. Kortspel,Idol, lite godis och en massa snack kommer göra att kvällen susar förbi i blixtens hastighet.


Vad gör ni ikväll då?

5 kommentarer:

Elin sa...

Lider med min onda arm. haha! Och er på Idol och äter chips. Det är tanken i alla fall.

Elin sa...

ser*

Camilla sa...

Elin: det går över snart :) jag kunde sova på armen efter 4 dagar, men det är väl olika för alla :) tyckte du det var rätt som åkte ur?

Elin sa...

Njae, jag gillar Mariette, så tyckte Calle kunde åkt ut! :P Men han kommer nog ryka nästa vecka tror jag.

Camilla sa...

Elin: vi får hoppas på att han gör det :)